ROGER PONTARE!

Hej därute, idag så gjorde jag mig en stadstur och införskaffade mig julkort på Gilla. Sedan gick jag till Kapp-Ahl.
Kören som jag är med i på måndagar ska doa till Roger Pontare under hans julkonsert 21/12 i Överluleå kyrka.
Han har bestämt att vi ska ha enhetlig klädsel. Vi ska alltså ha kläder antingen i svart, rött eller vitt. Därför blev jag överlycklig då jag hittade en röd rak stickad klänning som var lite insydd men det ser inte illa ut på mig för det.
Sedan så köpte jag mig även ett nattlinne, jag hade rabattkupong på 30% och en kupong på 50 kronor så jag fick allting mycket billigare. Till klänningen har jag tänkt ha svarta leggings och mina svarta vinterskor. När jag kom hem så gjorde jag storkok på chili con carne, vårlåda med brieost och alspånsrökt karrè samt prinskorv med makaroner.
 
Igår så hade jag full upp, då var jag både och klippte mig, gick iväg till Vacker Tass och köpte 3 påsar kattsand, bakade baugetter samt hade tvättstuga. Jag hade fladdrande hjärtrytm nästan hela dagen igenom. Det berodde nog på att jag har jobbat samtidigt som jag inte har varit helt fri från min bihåleinflammation. När jag skulle gå en sväng på konsum i närheten på kvällen kände jag plötsligt hur jag bara ville gå sakta hem. Sedan lade jag mig och vila 1 timme och då blev det bätte. Brukar få sådana symtom när hjärtat blir trött. Det finns ingenting att göra åt och är inte farligt men väldigt obehagligt när man tror att hjärtat ska stanna. Ikväll så har jag tänkt smaka glögg som jag köpte på COOP idag samt äta lite cheese- crunch. Önskar er alla en skön lördagkväll. See You!
Vårlåda med brieost. Ska egentligen vara sparris mellan skinkskivorna, men jag hade glömt att köpa. Man kan gärna strö lite salt på spenaten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0