KATTERNA ÄR SLUT!

Hej därute, vilken rolig dag det har varit. Bjudit vänner på julfika som jag inte hinner träffa under julen. Katterna har varit väldigt nyfikna, har fått lite julklappar samt trevlig underhållning. De gillade allting och tyckte att jag hade lyckats bra med festen. Katterna tyckte att det var så mycket sorl och glam så de gick undan till slut. Bilderna som jag tänker lägga ut talar sitt tydliga språk. Allt är så tyst nu när de har åkt iväg. Ska duscha och sedan krypa ner i soffan och se på TV.Imorgon så övar vi inför Pontare igen. Visade främmandet vilken klänning som jag ska ha på mig då. Hoppas att ni också har haft en trevlig söndag. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0