HELGEN!

Hej därute, i helgen har det varit såphalt och på lördag när jag slutade klockan 22 så tog det mig en halvtimme att smyga mig hem i blankis. Hade naturligtvis broddar på mig. Men på söndagsmorgonen så hade vi fast mark under fötterna. I morse sov jag till fem i halv nio på morgonen. Fick sedan kraftig migrän men mådde bättre efter ett toabesök och en halv panodil och lite mer sömn. Gick sedan ett ärende och gick hem och städade. På söndag så ska jag få främmande av de som ska fira julen tillsammans, men jag kan ju inte vara med pga av arbetet. Så jag gjorde bort att handla alla varor färdigt förutom fikabrödet.Ikväll så ska vi öva igen sångerna inför Roger Pontare. Sedan så ska jag äta gott framför TV:n och mysa när jag kommer hem. Börjar ju inte förrän 5 imorgon eftermiddag och då får jag också sovmorgon. Trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0