BRA FILM!

Hej därute, jag har haft filmkväll ikväll sedan jag kom hem från jobbet. Jag såg filmen " En man som heter Ove" och den är ju verkligen sevärd. I slutet började jag storböla, det var så mycker känslor som bubblade upp. Kom ihåg när pappa gick bort hastigt. Men man fick ju skratta också. Jag har ätit av chokladen som mamma gav mig i julklapp. 
Idag så har jag jobbat till klockan fem och det har verkligen varit en bra dag. Nu slutar jag 12 2 dagar i följd. Sedan så är jag ledig helgen. På juldagen var jag ju och åt hos min mamma och det var trevligt. Lägger ut lite bilder imorgon. Läser inlägg från er andra imorgon för nu är jag så slut. Ha en trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0