STATSRESA!

Hej därute, åkte in till Luleå idag en sväng. På vägen hem när busschauffören skulle släppa av folk vid en busshållplats så stod en kvinna parkerad där bussen skulle stanna. Han tutade åt henne men hon brydde sig inte. Då klev busschauffören ut och skulle gå och säga till henne, då stack hon iväg. När jag sedan skulle hoppa av där jag skulle av så glömde han bort att bromsa och började gasa. Då ropade jag till honom, då bad han om ursäkt och sade att han satt i andra tankar. Jag sa att jag förstod att det var bilisten han säkert tänkte på. Sedan stannade han vi närmaste infart, och då sade han att han blockerade en bil. När jag klev ur så hade bilen samma form och färg som den bilist som blockerade vägen för honom. Så kan det gå. Ha en fortsatt trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0