LEDIG DAG!

Hej därute, igår så var jag ledig efter att ha jobbat helgen. På söndag så hade jag både en tunnare höstjacka och höstkängor. Igår så lagade jag bland annat lasagne samt sötsur kina gryta och det blev många portioner. På kvällen så hade vi börjat sjunga i kören igen, det var verkligen roligt att få träffa gänget igen. Mamma har haft problem med att det har varit mycket getingar kring henne när hon klippt gräset i bersån i stugan och 2 augusti blev hon stucken med 2 stick på ena benet. I förrgår när hon skulle hålla på i bersån igen så började det flyga mycket getingar. Hon stod och funderade var ifrån de kom, och tänkte att hon skulle titta under trädgårdsbordet. Då får hon se en stor billa som de byggt alldeles i kanten under bordet. Mamma har dessutom gått och burit omkring på denna getingbilla när hon har flyttat bordet vid gräsklippning i sommar. Det var när hon skulle damma duken till bordet som de blev upprörda, Så nu passar hon sig. Jag jobbar 3 dagar denna vecka sedan går jag på 3 veckors semester, det blir roligt. Här kommer lite bilder. Ha en bra dag. See You!
Lady tycker att det är intressant med hästhoppning.
Jag avslutade min dag igår med att äta 2 goda räksmörgåsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0