HEMMA EN VECKA!

Hej därute, har inte skrivit på ett tag för jag har varit upptagen med annat. Blir hemma 1 vecka från jobbet. Var på väg att krascha mentalt och då kände jag att det var klokt att koppla bort jobbet 1 vecka för att återhämta mig. Nu känner jag mig hoppfull om att allt kommer att ordna upp sig. Vill inte bli lika dålig som förra sommaren för det var hemskt.Solen skiner annars och Lady ligger bredvid mig på köksbordet. Lufsen sitter ute på balkongen. Ska gå ut med honom en stund men först så ska jag dricka kaffe. Det är väldigt varmt. Fick höra i förrgår att en tjej skulle åka till New York som au- pair ett år. Lyckost säger jag bara. Ha det bra. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0