GÅVOR!

Hej därute, idag så gjorde jag en bussresa till en restaurang, där åt jag kåldolmar med potatis, kokta grönsaker samt sås. Sedan så hade de sallads buffeé. Det var jättegott. När jag kom hem så hade en före detta arbetskollega ringt och ville komma förbi med lite blåbär. Lite blåbär ja, jag fick 3 kg. Sedan så fick jag några ägg från hennes egna höns. Barnbarnet var med, jag fick 2 kramar av henne och det kändes roligt att få träffa henne igen. Vi har inte träffats sedan i våras. Så nu har jag gjort en blåbärspaj som jag tänker äta. Det blir gott. Det har regnat ute idag men det gör ingenting. Man kan ju göra det mysigt iallafall. Tack för alla fina kommentarer som jag fick vid senaste inlägget, det värmde. Ha det bra. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0