TRÅKIG NYHET!

Ikväll när jag låg framför TV:n ringde telefonen och en vän ringde och berättade att en vi känner hade dött. Det är märkligt hur snabbt livet kan förändras. Vi var jämnåriga. Man får vara tacksam att man lever och har hälsan, det kan ju sluta så adrupt. Idag så har jag jobbat till 3 och imorgon skulle jag ha jobbat till 22 men då frågade de på jobbet om jag ville byta och jobba dag istället och det sade jag inte nej till. Idag så har det varit mulet och snöigt och kallt. Katterna är lite sömniga ikväll. Ska lägga ut en häftig bild på Lady imorgon, ha det så gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Jobbigt samtal...

2017-04-26 @ 23:34:58
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0