PLANERINGSDAGAR!

Hej därute. I tisdags så åkte jag och några fler gamla och nya arbetskollegor till Luleå för 2 planeringsdagar. Vi bjöds på lunch, 3 rätters middag och hotellövernattning som kommunen betalade. Vi fick information om den nya omorganisationen i maj. Vi fick bygga hus av papper. Fick sitta och lära känna varandra. Jag sov relativt bra  i sängen på hotellet. Imorgon ska jag skriva mer om 3 rätters middagen och lägga dit bilder från hotellet, men idag blir det inte så mycket för jag är slut efter en händelserik arbetsdag. Ha en mysig kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: catrin

hoppas du hade det mysigt å trevligt!!

2017-04-14 @ 14:45:18
Postat av: catrin

blir kul se lite bilder...

2017-04-14 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0