MYCKET GJORT!

Hej därute, idag så har jag lagat vårlåda, städat lägenheten, duschat samt sytt mycket på min tavla. Jag gick och plockade vidjor till mina katter. På vägen dit så köpte jag mer ingredienser till tacosen, det var väldigt halkigt så jag fick ha tungan rätt i munnen. Vid 2 tiden så är det hästhoppning och då så ska jag titta på det och dricka te. 
Imorgon så åker jag till min mor, då ska hon bjuda mig på våfflor med grädde och sylt. Det blir mums. Sedan så ska jag laga en fläskfilégryta och jag hoppas att den blir lyckad. Nu ska jag bara ta det lugnt. Ha en trevlig eftermiddag och kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Lycka till med grytan!

2017-04-02 @ 10:24:20
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0