VACKER HÖSTPROMENAD!

Hej därute. Imorse hade jag tvättstugan, när jag satt igång den efter frukosten så städade jag ur mitt städskåp vilket var välbehövligt. Vid 10 tiden så gick jag till apoteket och lämnade tillbaka en massa gamla mediciner som blivit liggandes. Kvinnan på Apoteket blev jätteglad och gav mig 210 bonuspoäng till mitt medlemskort. När jag kom hem och skulle äta lunch så hörde en moster till mig av sig och undrade hur jag mådde. Det värmde. När jag hade haft tvättstugan färdigt så tog jag mig en vacker höstpromenad. Här kommer lite bilder från den. Kram.
 
Somliga tar dagarna som de kommer och stressar inte.
Som sagt var.
Så här välstädad blev skrubben.
Jag satte mig vid denna rastplats och vilade mig en stund. Jag mår bättre idag. Är det fint väder imorgon så tar jag med mig smörgåsar och någon dryck till och sätter mig och fikar där en stund.
Bodån i höstskrud.
Ha en skön höstdag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad kul att du fick bonuspoäng :-D Kram

2016-09-15 @ 12:01:22
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0