TJORV MED DATORN!

Hej därute. Sedan i måndags så har min dator tjorvat så det inte har gått att sätta igång den. Nu verkar den äntligen ha börjat att fungera. I måndags så sjöng jag i kören, när jag kom hem så var jag ut med Lufsen på kvällen i mörkret, då kom en arbetskollega till mig och pratade en stund. Igår så hade jag främmande av en annan kompis och då satt vi och pratade och fikade och såg på film. Det var mysigt. Idag så har jag lagat en massa god mat och fryst in så att jag har mat tills jag börjar jobba. Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Sånt är irriterande och så skönt att datorn är igång igen :-D Kram

2016-09-21 @ 15:00:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0