ARBETSAM DAG!

Hej därute. Idag träffade jag en person som jag fick berätta för hur jag mår. Det blev väldigt mycket jobbiga känslor som dök upp. När jag åkte därifrån så skulle jag förbi godisarenan en bit bort. Det kändes som om jag hamnat i en centrifug känslomässigt och i huvudet. Men eftersom jag inte har haft någon att prata med om mina tankar tidigare, så var allt bara kaos i huvudet. Jag gick ut med katten för att få frisk luft, och sedan så gick jag till jobbet och drog lite kopior och lade på brevet till Försäkringskassan. Jag har dammsugit sedan jag kom hem och sedan så ska jag äta middag. Igår kväll så sjöng jag i kören, då fick jag iallafall må bra en liten stund. Lady har varit en stund med mig. Hoppas att ni alla får en skön kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad bra att du har fått prata ut med en vän och det är verkligen viktigt. Ta hand om dig! Kram

2016-09-13 @ 18:24:50
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0