MAMMAS FÖDELSEDAG!

Hej därute. Åkte hem till min mamma för att överraska henne på födelsedagen, så nu är jag här. Passar på att skriva i bloggen när jag ändå är inne. På vägen hit så körde mitt ex bussen. Nu ska jag sitta här några timmar innan jag åker tillbaka till Boden. Vädret har varit mulet och kallt. Känns som att snön är på väg snart. Katterna har varit på bra humör idag. När jag kommer hem så ska jag mysa framför TV:n. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. See You! Tack för kommentarerna förresten.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att du hade en mysig dag hemma hos din mamma och att du kom hem ordentligt.
Vilken överraskning att ditt ex körde bussen. Hur kändes det? Hur skulle du beskriva er relation idag?

Svar: Tack för din visade omtanke.

Kram

2016-10-15 @ 16:43:38
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0