DATORN HAR GÅTT SÖNDER FÖR ALLTID!

Hej därute, idag skriver jag från min mammas dator för jag är och hälsar på henne. Jag mår bra och katterna mår också bra. Igår uppträdde vi med kören på en sinnesrogudstjänst, det blev fint. Det var ganska många som kom.
Det var en så vacker solnedgång vid kyrkan och jag tog ett foto. Idag så har jag och min mamma varit till pappas grav. Mamma har planterat ljung och satt en lykta. Det var lite kyligt ute, men det är ju höst nu. Löven är vackra.
På väg hem så kom det en man med en jättestor hund. Den påminde om Båtsman på Saltkråkan. Men det var en annan ras. När jag kommer hem så ska jag äta gott och mysa. Är ledig 3 dagar. Nu kommer det att dröja ett tag innan jag skriver något igen, det kommer dröja ett par månader innan jag får råd att köpa mig en ny dator. Jag kommer nog att skriva en gång i månaden. Men då har ni ju något att längta efter. Nästa gång ska jag lägga ut lite kort om det går, Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg och tack för kommentarerna och erat tålamod. See You!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch lät inge kul med trasig dator!! vet du vad det är för fel? tänkte om du behöver hjälp? kram catrin

2016-10-08 @ 14:17:46
Postat av: Netti Starby

Vad tråkigt med datorn att den har gått sönder. Skönt att du kunde passa på att låna din mammas dator :-D Kramis

2016-10-10 @ 07:15:46
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Eva

Så tråkigt med datorn. Saknar dina inlägg! Och bilder! Hoppas det är bra med allt annat och att du snart får tillfälle att blogga igen.

2016-10-10 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0