STADSTRIPP!

Hej därute. Var till Luleå och luncade med mamma på Exotic. Där hade de bland annat sushi. det var vädigt gott.
Sedan så gick vi på stan en sväng och då köpte jag en ny väska som jag verkligen var i behov av. När vi kom in i en affär som sålde presenter, så hittade jag en liten kattbok och den var så söt så jag kände att jag bara inte kunde motstå den. När jag kom hem från stan så tog jag fram cykeln. Ska cykla till jobbet imorgon. Sedan har jag gjort en kycklinggratäng. Mätte lite fel i en ingrediens, men drygade ut med grädde så det blev ändå bra. Ikväll ska jag se ett program på TV som handlar om kungen som byggde sagoslottet Neunschwanstein. Har säkert stavat fel, men det är ialla fall ett slott som brukar finnas på pussel och som jag gärna skulle vilja besöka. Trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0