SNABBT HANDLAT!

Hej därute. Solen skiner och det är varmt ute. Har nyss ätit en god glass av de glassar jag köpte igår hos Hemglass. Cyklade iväg vid 10 för att köpa mer torrfoder till katterna. Cyklade sedan och köpte en present till kompisen som jag gratulerade igår. Lämnade paketet och var hemma 10:30. Det tog alltså bara en halvtimme att cykla runt hela stan och en bit bortanför och sedan hem. Boden är verkligen inte stort. Jippi, jag upptäckte att jag är ledig nästa helg då det är melodifestivalen från Globen. Då måste jag bara titta. Annars brukar jag inte bry mig i Eurovision Song Contest. men eftersom det är från Sverige så vill jag inte missa det. Jag ska med mamma ut till stugan samma dag om det är vackert väder förstås.Det blir trevligt. Lufsen ligger ute i min solstol och sover, han ska få vara ute tills jag åker och jobbar om några timmar. Han verkar inte vilja gå in. Tittar till honom lite nu och då. Jobbar ju helgen så vi hörs på måndag. Ha en trevlig och skön helg alla. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Det är så roligt att Eurovision är nästa helg :-D Kram

2016-05-06 @ 15:24:17
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: N

Så härligt med varmt väder :)

2016-05-09 @ 00:30:43
URL: http://nathalies.vione.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0