SJUKSKRIVEN!

Hej därute. har varit sjukskriven sedan tisdag. Har haft feber och magsjuka. Men katterna har hållt mig sällskap och legat hos mig. De har ju börjat riva lundagårdsskolan, så det smäller och lever om och då vill inte Lufsen gå ut. Imorgon jobbar jag till 12 och efter det så ska jag luncha med en kompis. Sedan så ska jag hämta ut mina glasögon. Igår kom min bok som jag hade beställt om Rödkallen, den är fin med mycket bilder i. Hoppas att ni alla får en skön dag och att ni har det bra på jobbet. Nu ska jag äta en glass, ikväll så ska jag se på Eurovision song contest. Det blir roligt att höra de andra bidragen. see You!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja det var en spännande kväll med schlagern. Krya på dig!

2016-05-12 @ 23:36:31
Postat av: Jasmine

Hoppas att du känner dig bättre idag och har orkat jobba.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.
Trevligt att du gick och såg Djungelboken på bio. Vad tyckte du om filmen?

Kram

2016-05-13 @ 19:55:40
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0