NYA GLASÖGON!

Hej därute. Igår så var jag ju och luncade med en kompis. Jag åt mixad sushi med lax. Mätt blev man. Jag beställde även misosoppa. Igår unnade jag mig även att köpa lite smågodis, något som jag inte har gjort på flera veckor, inte sedan min förra semester. det var gott. På eftermiddagen så hämtade jag ut mina nya glasögon, de satt bra. Men jag tänker mixa mina nya och gamla glasögon i början. De nya tänker jag ha på jobbet första veckan, tills mina ögon har vant sig med de nya. Jag har ju kvar de gamla. Idag så har jag tänkt sy på min tavla ,kanske gå ut och plocka nya vidjor till mina katter. Det är då soligt väder ute. Nu sitter båda mina katter på balkongen. Sedan så ska jag äta korv med potassallad till middag, det blir mumma. Ikväll så är det ju Eurovision Song Contest och det vill man ju inte missa. Hoppas att ni alla får en trevlig lördag med nära och kära, bara var.
Håll tummmarna för Franz ikväll. Imorgon sätter jag ut bilderna på mina nya glasögon.See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag ska också se esc ikväll och äta potatisgratäng fast med kött :-D Kram

2016-05-14 @ 20:09:18
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0