MULEN DAG!

Hej därute. Idag tänker jag bara mysa i soffan. Det är mulet ute och jag börjar inte jobba förrän klockan 16. Så det blir till att ligga och mysa och se på film. Utanför slamrar det och lever om när grävmaskinisten tuggar sönder sista gaveln av gamla skolan. Igår så var jag och sjöng i kören sista gången före sommaruppehållet. Vi ska börja igen 12:e september. Det är roligt att få vara med i kören, det är inte så många i kören och det tycker jag är bra.
Då lär man känna de som är med bättre. Glada och trevliga är de. När jag promenerade hem därifrån gick jag och såg på alla löv som spruckit ut. Det är nästan som högsommar. Förhoppningsvis fryser inte allt innan midsommar.
Jag hoppas alla att ni får en trevlig dag. Ha det gott. See You!
 
Snart är skolan borta.Tyvärr.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Synd att de river den gamla skolan. Det var en fin byggnad tycker jag. Kanske var det något med byggnaden som gjorde att det inte längre var lämplig att vistas i...

(Sent) Svar: Härligt att dina katter kan vara ute på balkongen. Har du inglasad balkong eller någon form av extra sydd så att katterna inte hoppar över räcket? Eller de kanske håller sig på rätt sida av räcket ändå?

Kram

2016-05-24 @ 08:54:33
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Cassandra Haraldsson

Så skönt att bara ta det lugnt i soffan någon dag :)

2016-05-24 @ 18:25:10
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0