LÖVSPRICKNING!

Hej därute. Är ju ledig idag för att jag har gjort ett turbyte på arbetet. Kändes lyxigt att få vara ledig efter att ha jobbat en dag. men imorgon jobbar jag igen och går till klockan 14. Det går också bra. Trivs med mitt jobb och mina brukare samt arbetskollegor. Var ut en sväng på stan och tittade om jag kunde finna några billiga leggings och det fanns det. Sedan var jag ut 2 gånger med Lufsen på gården. Han njöt. Nu på eftermiddagen så har jag varit och klippt en vidja till katterna. På väg dit så gick jag och såg hur vackert det var på träden. Det är ju så vårlikt nu.
Igår var jag och sjöng i kör i Svenska Kyrkan, det var jätteroligt. Jag sjunger sopran. Nästa vecka ska ja gå dit igen, sedan så blir det uppehåll till september. Men då tänker jag börja igen. Det är fina sånger vi sjunger.
Det kom lite regn på förmiddagen, sedan blev det sol igen. Just nu visar de en gammal svensk långfilm där Åke Grönberg är med och de sjunger visor av Evert Taube. Nu ska jag fortsätta mysa med mina katter. Tack Eva för din kommentar tidigare. Ha det gott. See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Fina bilder. Det känns bra att sommaren närmar sig. Skulle också vilja sjunga i kör, men då blir det nog allt alt. Fegar lite där :)

Svar: Jag tycker du ska prova att sjunga i kör. Det är roligt att träffa nya människor. Kram.
Annika

2016-05-18 @ 23:12:47
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack, kul att du gillade min lista på uppskattade ögonblick.
Kram

2016-05-19 @ 13:46:58
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0