VACKER FREDAG!

Hej därute. I morse klev jag upp tidigt. Jag åt frukost i lugn och ro. Sedan kom mamma vi 12. Då gick vi på stan och hämtade ut tavlan som jag hade sytt till mamma. Vi gick en sväng på affären och handlade lite. Tänkte lyxa till mig imorgon och äta avacado och räkor till melodifestivalen. Hoppas att den blir intressant. När jag pratade med mamma ikväll i telefonen så gick någonting sönder i vardagsrummet . Jag sprang dit och då hade glödlampan exploderat till fönsterlampan och gått i tusen bitar. Som tur var så fick inte Lufsen några skärvor i sig. Nu ska jag sitta en stund och lösa korsord. Det är så skönt att vara ledig. Solen har lyst hela dagen och det har varit varmt. Hade tänkt lägga ut fler bilder men datorn tjorvar.Ha en fortsatt trevlig kväll. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken tur att ingen kom till skada av den exploderande glödlampan!

Hoppas att du får en riktigt mysig kväll med godsaker framför Melodifestivalen. :)

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

2016-03-12 @ 11:43:10
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0