UNDERBARA SOLIGA VACKRA MYSIGA ONSDAG!

Hej därute. Idag är jag ledig eftersom jag jobbar långhelg. Jag var på Kinarestaurangen här i stan och åt lunchbufeé och det var jättegott. Sedan var jag in på COOP  och handlade lite förnödenheter. När jag kom hem ville Lufsen gå ut i solen. Han sneglade upp på en duva som satt på taket, sedan sprätte han några gånger med tassarna och ville in. Lady nöjer sig med att ligga och lapa sol på vardagsrumsgolvet. Det är flera plusgrader varmt ute och man vill nästan inte gå in. Nu blir det myspys och ligga och vila för jag känner att det är migrän på gång.
Har laddat upp med lite godsaker framför TV:n ikväll för sedan jobbar jag ju långhelg. Ha en fortsatt trevlig dag. See You!
 
Så här utslagna var de igår kväll innan jag såg nattfilmen som var ganska sevärd.
Så här blev mina avacado med räkor citron och gräddblandning i lördags
Solen skiner in genom mitt köksfönster.
Uppladddning inför kvällen, men det ska räcka hela helgen. Hmmm. Är det då tänkt iallafall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Dina katter är ju för söta :D

2016-03-16 @ 20:55:47
URL: http://myownsuperwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0