PÅSKLEDIG!

Hej därute. Idag så slutade jag klockan 12. Sedan gick jag hem och gjorde iordning lite ägghalvor som jag ska äta under påskhelgen. På vägen hem från jobbet så fotade jag påskpyntet som jag skrev om tidigare på stan. Jag gick och lade mig en stund efter jag hade ätit lunch. När jag satte mig upp så låg båda katterna nedanför mina fötter.
Har börjat bli så stel, så jag får kanske börja träna på gym så småningom. Eller så beror det på att katterna ligger i min säng så jag måste ligga konstigt. Imorgon så ska jag till modern och äta påsklunch. Då ska jag ha en klänning på mig så det ryms lite mat. Nu ska jag väl sitta en stund framför TV:n och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.
Önskar er ialla fall en trevlig påsk alla. Kram. See You!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Önskar dig härliga påskdagar!

2016-03-26 @ 09:32:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0