PÅSKHELGEN!

Hej därute. Idag har det varit fint väder ute. Varmt och skönt. Jag gick till Korskyrkan som omväxling idag. Det var bra predikan och jag lärde känna nya vänner. Sedan så gick jag hem och dammsög lägenheten. Det var väääldigt mycket katthår och kattspån. Puh. Igår så var jag till min mor och åt påsklunch. det var gott. Till efterätt så blev det äppelpaj med glass.Sedan började vi titta i gamla fotoalbum. Det var jättekul. Bland annat så hittade mamma ett gammalt fotoalbum som jag hade när jag var runt 10 år. Jag har länge trott att jag har haft albumet och att det har kommit bort. men så var inte fallet. Jag blev superlycklig. Igår fick jag även några DVD filmer av en vän så nu ska jag bänka mig framför TV:n .Nu har vi ju ställt fram klockan 1 timme, det känns bra. Då blir det ljusare längre på kvällarna. Här kommer lite bilder från helgen. Ha det så gott. See You!
 
 
 
Lite frukost innan man åker till mamma.
 
Katten Gustavs flickvän.
 
 
Ännu en härlig dag. Skönt att ligga i mammas säng.
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Låter som väldigt mysiga dagar! Kram

2016-03-27 @ 19:36:40
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0