LUGNT!

Hej, idag har jag jobbat till klockan 4. Till lunch åt jag världens godaste kycklingfilé med halloumi och tre sorters sallader. Men mätt blev man. tro mig. Storstädade igår eftermiddag så nu när jag kommer hem och har handlat på COOP så kan jag bara vicka på tårna och göra vad jag vill. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. Själv så ska jag mysa framför TV:n ikväll med något gott. Igårkväll sände de ett program som handlar om hur det är att spela in filmer och TV serier. Då intervjuade de bland annat min ungdomsfavorit Anthony Andrews. Jag har fimen Röda Nejlikan där han och Jane Seymore spelar mot varandra. Sedan besökte de även godset där Downton Abbey spelades in. Det ska bli en spännade serie att följa. Idag så bjöd chefen oss på ett stort påskägg. Ute på stan så har de pyntat med både kycklingar, tuppar, korgar med ägg och påskris överallt längs gågatan. Vädret är mulet men ganska varmt. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Påskpyntet livar upp i den trista marsvädret! Jag vill dock tro att våren är på väg - det känns så i luften.

(Sent) Svar Tack, kul att du gillar min nya anteckningsbok.

Kram

2016-03-24 @ 19:49:48
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0