DEPPAD!

Då är det bra att baka eller laga mat. Idag har jag gjort bägge dera. Sedan har jag varit hos en väninna och ätit lunch och det var trevligt. Imorgon bitti ska jag se Vasaloppet till 12, för sedan ska jag tvätta. Är superdeppad, men det måste man ju få känna sig ibland. Man måste ge sig själv möjligheten att känna sorg någon gång. Det är inte fel. Ibland kommer man i kontakt med känslor som man inte vet orsakerna till, då får man deppa färdigt och sedan gå vidare. Man kan inte alltid känna sig superglad. Tur att jag är ledig så jag får deppa ifred och inte jobbar samtidigt. Lufsen är busig som vanligt och Lady ligger och sover. Jag kanske ska se Nord och Syd ikväll. Jag får se. Hoppas att ni har en trevlig kväll. See You!                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0