DAGS ATT DEKLARERA!

Hej därute. Ikväll så gjorde jag bort att skriva under min deklaration. Jag gör det över internet och det är så praktiskt och bra. Idag slutade jag klockan 12 och när jag kom hem så var jag så hungrig att jag stekte mig 2 90 grams hamburgare. Men hjälp vad mätt jag blev. Är fortfarande jättemätt fast klockan är över 19. Kan inte ens få i mig vatten. Att jag aldrig lär mig. Vädret var lite mulet och små duggigt på morgonen, men sedan kom solen och sedan så har det varit riktigt varmt och skönt. Har satt ut katten på balkongen en stund. Han gapar och vill ut den rackarn, men han fick vara ute en stund på gården i eftermiddag. Där satt han bara och åt torrgräs. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå gott med burgare! :) / Tony

2016-03-31 @ 03:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0