LITE BILDER FRÅN DE SENASTE DAGARNA!

Hej därute. Jag brukar ju inte titta så mycket på fotboll annars, men igår kväll blev det en riktig rysare, och det har nog inte undgått någon att Island vann över England i fotboll. Lufsen kom och lade sig bredvid mig och myste.
Jag såg hela matchen. På söndag ska jag se nästa match då Island spelar mot värdlandet Frankrike. Vilken spännande match det också kommer att bli. Idag cyklade jag till Vacker Tass och köpte torrfoder till katterna. På vägen hem cyklade jag förbi godisarenan och köpte lite godis som jag tänker äta i helgen. Sedan gjorde jag lax i ugn med salt, peppar, tomat vitlök samt grädde och riven ost. Det ska jag äta till middag. Just nu är det uppehhåll i vädret men det har varit lite molnigt. Hoppas att ni alla får en bra dag. See You!
Bokhyllsprydnad
Glasfigurer som jag har haft sedan barn men som jag har glömt bort att jag hade
Se sån stil man har
Fukosten idag
Blev lättare lunch idag
Ska äta det här till middag om jag orkar. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inez

Så otroligt söta katter! :)

2016-06-28 @ 16:03:18
URL: http://mazraegangall.se
Postat av: Jasmine

Dina katter är charmiga! <3

Vad mycket gott du har stoppat i dig idag. Vad blev det till middag? Det ser så gott ut på bilden.

(Sent) Svar: Tack för att du delade med dig av dina tankar kring din gymnasietid.

Kram

2016-06-28 @ 21:48:36
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilka härliga bilder. Katterna är ju bara för söta

2016-06-29 @ 09:08:10
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0