LADY OCH RODEL!

Hej därute. Idag så var jag på gudstjänst i svenska kyrkan, mycket bra predikan om att inte döma. Tog nattvarden efteråt och gick hem. När jag kom hem storstädade jag., då menar jag storstädade. När jag vaskat färdigt golven hör jag hur Lady gör en rivstart från sovrummet, springer med full fart ut genom sovrummet, kanar på hallgolvet och åker in i garderoben i hallen med en smäll. Tror ni hon tvärstannar där, nej hon fortsätter med hög fart in i vardagsrummet och blir sittandes på bokhyllan en god stund. Min förra katt som jag hade och som flyttade till mina föräldrar när jag flyttade till Stockholm, brukade visst också älska när mamma vaskat golven. Då åkte hon också kana och for in i väggar och skåp så det bara small. Nåja, lite roar smått som man brukar säga.Grannarna här nere håller på att dunka och smälla så det låter som att de har bagarstuga med egen försäljning. Ikväll blir det snacks framför TV:n och sedan börjar min egentliga semester imorgon. Lady och Lufsen har förresten sett på naturprogram utanför mitt sovrumsfönster, blev inte att jag fotade det. Hoppas att ni alla får en mysig kväll och uppladdning inför antingen ledighet eller arbete. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0