KATTVAKT!

Hej därute. Idag så har det varit soligt ute. När jag var på COOP och köpte lite ostar till fotbollen ikväll, så mötte jag en arbetskollega. Kramade om henne och önskade henne trevlig midsommar. Sedan så har jag haft besök av en vän som fyllt år. Hon satt och pratade någon timme och jag bjöd på fika. Jag köpte en present till henne som hon har nytta av. Hon erbjöd sig att vara kattvakt till på söndag, vilket innebär att jag kan sova i husvagnen till på söndag. Jag blev jätteglad. Här kommer lite bilder från de närmaste dagarna. Ha det bra. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad snällt av henne som kan vara kattvakt åt dig och så gott med ostar! Kram

2016-06-23 @ 06:42:30
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0