FÖRBEREDELSER!

Hej därute. Har nu packat ryggsäcken för i helgen, ska bli skönt att få åka ut till husvagnen och vara där ett tag.
Ostarna som jag åt igår kväll var väldigt goda. De lär inte ta slut i första taget. Här är vädret soligt och det skramlas på baksidan, nu är det ju jordhögar där skolan fanns förut. Hoppas att ni får njuta av midsommarhelgen.
Jag skriver ingenting imorgon för jag ska göra annat innan jag åker ut till stugan, så see you later och Glad Midsommar från mig och katterna. Ät god mat och njut av sommaren. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Hoppas det blir toppen! :D

2016-06-23 @ 20:20:21
URL: http://emma.beautyboulevard.se
Postat av: Eva

Glad midsommar!

2016-06-25 @ 11:36:07
Postat av: Jasmine

Hoppas att du får härliga dagar i husvagnen.
Så söta bilder på dina fina katter.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar!

Kram

2016-06-25 @ 12:47:48
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0