EFTERLYSNING!

Hej därute. Igår morse när jag skulle cykla till jobbet så skulle man ha behövt både långkalsonger, vantar och mössa på sig. Det blåste minst 10 sekundmeter , så det var inte trevligt att cykla i motvind. Det var antagligen då som mitt parasoll bestämde sig för att flyga iväg. För i morse när jag skulle dra upp persiennerna och åka med bussen till Luleå, upptäckte jag till min fasa att parasollet var borta. Jag hade haft det fastsatt med en tung plastlåda fylld med vatten, men det hade ju inte hjälpt uppenbarligen. Jag sprang ner till grannen längst ner och ringde på hans dörr och frågade om han hade fått ett svart parasoll på sin balkong. Men det hade han inte. Då gick jag med raska steg till bussen. Så nu är mitt parasoll någon annanstans.
 
När jag kom ut till min mammas stuga så hjäpte jag henne att få loss ett köksfönster för det skulle putsas, sedan så städade jag ur min husvagn, så nu är den ren och fin. Jag ska sova där natten mot midsommardagen. Då har jag ju semester också. Vädret är vackert men kyligt. Nu ska jag bara mysa framför TV:n och äta gott. Ha en fortsatt trevlig kväll. See Y
 
-
 
+
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skumt att parasollen försvann och hoppas att du hittar den! Kram

2016-06-05 @ 13:21:09
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Eva

Underbara kattbilder som vanligt! Att du lyckas med att få så bra bilder är ett under. Mina bara sticker eller vänder bort huvudet, jag är jättedålig på att fota. Mysig husvagn! Har du katterna där också ibland? Ena annan sak jag undrar över är hur du hittar bra vidjor till katterna, de få gånger jag plockat har det varit mer typ döda kvistar som det varit ett och annat kryp på, så de har åkt iväg fort:)

2016-06-05 @ 17:42:48
Postat av: Annika

Svar: Tack Eva för din fina kommentar om mina kattbilder. Jag brukar oftast fota de när de sover, jag har väl haft tur när jag fotat de att de legat stilla. Vad gäller vidjorna så plockar jag oftast de som är smala och är av sly.Kram.

2016-06-05 @ 18:36:17
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0