DAGS FÖR JOBBARHELG!

Hej därute, idag är det dags för jobbarhelg och då vet ju ni som följer min blogg att jag brukar inte skriva något för då vill jag bara softa och ta det lugnt när jag kommer hem. Brukar vara alldeles slut... Sista jobbarhelgen innan semestern jippi vad härligt. Idag har Lufsen varit ut en stund på balkongen. Vinden har avtagit.
Hoppas att det inte kommer att regna i helgen. Köpte nya chips som jag ska prova imorgon. Det är grönsaker som de rostat och saltat. Hoppas att ni alla får en underbart skön helg, ha det gott. See You på måndag.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Det låter som väldigt spännande chips och kan du inte lägga upp bilder på chipsen i ett inlägg? Kram

2016-06-10 @ 16:23:08
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Boel

Skönt att du snart får semester iallafall :D

2016-06-10 @ 20:01:42
URL: http://livetenligtboel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0