ÄNTLIGEN SOMMARSEMESTER!

Hej därute. Ja, som sagt så gick jag på min sommarsemester nu idag. Det har jag firat med att äta en god pizza och se på en rolig film som jag har hemma. Tack, ni som skrev senaste kommentarerna om mina kattbilder. Det är roligt att ni tycker om de. Ska lägga ut lite mer bilder imorgon, men nu orkar jag bara slappa i soffan. Känner mig som en pytonorm som nyss har svalt ett stort megsbyte. Är inte van vid att äta nästan en hel pizza. Ändå så är de inte så stora som jag brukar äta. Men man vill ju fira att man har semester. Måste avslöja att jag åt lite godis också när jag kom hem från jobbet. Det gick ju inte så bra för Sverige i fotboll, så det var tyst hos grannen.
Ni kanske undrar över vad jag åt för pizza, jo en enkel capricciosa men den är faktiskt jättegod. Regnet öser ner och Lufsen har legat och slappat med mig en stund. Lady har knorrat och velat kela i några timmar, men nu har hon också intagit horisontalläge. Nu blir det mys ramför TV:n och sedan vakna förvirrad imorgon och tro att jag ska upp och jobba, bara för att en stund senare komma ihåg att man är ledig inte bara över helgen. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0