ÄNTLIGEN LEDIG 1 DAG!

Hej därute. Hoppas att ni alla har haft en skön helg. Jag har jobbat och det har gått bra. I lördags när jag tittade ut mot Kvarnängen såg jag en stor folksamling. Idag när jag läste tidningen så förstod jag varför. Det var studentbal i Boden i helgen. Vädret har varit vackert men lite blåsigt. Men man är ju härdad. På morgonen drömde jag en så hemsk dröm. Jag drömde att Lufsen hoppade över balkongen och över vägen och försvann. Fy vad hemskt. Tur att det bara var en dröm. Igår hade jag delad tur, och när jag kom hem så gjorde jag räksmörgåsar. Hade kvar i frysen, det blev supergott. Tror ni att jag fick sällskap av några fyrbenta? Jo, det fick jag. De var så glada när de fick smaka. Idag har jag tänkt gå på en långpromenad bort till en secondhand butik, jag har redan mycket saker. Men det är roligt att gå och titta iallafall. Köpte ju rotfruktschips tidigare i veckan, lägger ut lite bilder på de. Ha en trevlig dag. See You!
Det är chips med röbetor, palsternacka samt potatis.
Kaffekaffetåren varje dag. Inte med naturchips men med en tallrik gröt. Då kan man vandra flera mil.
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Rotfruktchipsen ser riktigt goda ut och till helgen måste jag köpa hem en påse :-D Kram

2016-06-13 @ 07:01:32
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0