NYTT BORD!

Hej därute. Idag så har jag haft främmande av min mamma, vi fikade först och sedan gick vi en långpromenad och hämtade vidjor till katterna. Sedan öppnade vi några fönster och vädrade ordentligt. Vi stekte hamburgare och när mamma skulle åka så fick jag se på TV en Herrgård som jag har besökt en gång. Det var kul att veta att jag varit där. Annars så har jag myst i soffan. Jag är bara ledig imorgon och sedan så börjar jag jobba igen. Ska bil skönt.
Hoppas att ni alla inte rinner bort i värmen. Ha det bra. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken mysig dag! Fint att spendera tid med mor.

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

2016-07-19 @ 09:36:10
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0