HELGEN!

Hej därute. I går kom min mor förbi en sväng och hälsade på. På morgonen var jag ute med Lufsen på gården. Då kom en pojke fram till mig och började prata om katten.Han skulle sedan med sin pappa på tivoli här i stan. Det har ju varit Boden Alive och det har varit trevligt för alla som har velat. Men jag har inte riktigt haft råd även om det har varit gratis. Dessutom har det varit stekhett ute. Ventiliationen är dålig i min lägenhet så det har inte hjälpt att ha öppet vädringsluckorna. På kvällen så har det varit svalare. Hoppas att ni alla får en skön dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Önskar dig en fin söndag, trots icke fungerande ventilation.

Svar: Tack, det gläder mig att du gillade min text.

Kram

2016-07-24 @ 11:18:31
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: N

Mysigt med besök :)

2016-07-26 @ 00:39:17
URL: http://nouw.com/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0