VÅNINGSSÄNG FÖR KATTER!

Hej därute. Idag har det varit kallt, men jag gick ändå på affären och handlade det allra nödvändigaste.
Sedan slank jag in på grillen och köpte mig ett skrovmål. Har gjort lite färdiga maträtter idag. Imorgon jobbar jag förmiddag. Ha det gott. See You!
 
Våningssäng för katter med kombinerat matbord, de är ju ändå på bordet för jämnan när man läser.
Jag kommer att tänka på Ture Sventon när jag ser Lufsen, han verkar spana efter Ville Vessla.
Mår man skönt så gör man.
Broccoli i skinkrock.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du får njuta av dina fina katter i kylan. Kallt nu, Hertsön -28. Dina maträtter är alltid så inspirerande, blir hungrig direkt :-)

2016-01-07 @ 09:41:03
Postat av: CIssi

Sötnosarna! ;)

2016-01-07 @ 11:55:34
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Jasmine

Dina katter är så fina. :)

Middagen ser god ut! Tack för middagstipset, det får jag laga här i dagarna. Ikväll blir det däremot ugnspannkaka till middag.

(Sent) Svar: Är du nyfiken på vad det innebär att vara blodgivare kan du alltid besöka en Blodcentra och prata med sköterskorna där.

Pepparkakor och chokladpraliner till glöggen räcker gott och väl.

Hoppas att du hade en mysig jul och en trevlig nyårsafton. Ta vara på dig!

Kram

2016-01-07 @ 17:48:53
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Herregud så söta! :-D Kram

2016-01-07 @ 21:11:49
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0