SJUK IGÅR, FRISK IDAG!

Hej därute. Idag så är jag ledig och jag har haft lite sysslor inplanerade. Men igårkväll så blev jag plötsligt tvärsjuk.
Då var jag på jobbet. Det började snurra jättemycket i huvudet, och jag fick jätteont i mitt vänstra ben och värktabletterna som jag tog fungerade bara lite grann. Sedan, på natten så började få ont i halsen och frossa. Svettades om vartannat, men på morgonen kände jag mig mycket piggare. Så nu känner jag mig helt frisk.
Var en sväng på stan på eftermiddagen och sedan var jag förbi en som jag kände. Nu ska jag förtära pannbiff med salsasås och bandspagetti, sedan blir det mys i soffan med lite gott. Börjar 17 imorgon, ha det gott. See You!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0