SEMESTER!

Just det. Idag klockan 12 så gick jag på efterlängtad semester. Hela arbetsdagen gick lekande lätt, solen har lyst och det har inte varit allt för kallt ute. I morse upptäckte jag att det hade börjat ljusna när jag skulle gå från lokalen till mina vårdtagare. Det är en trevlig nyhet. Jag har städat och gjort fint här hemma tills jag får besök imorgon. Har busat mycket med katterna och nu ska jag sätta mig framför TV:n och bara njuta med något gott. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll med nära och kära. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt med semester :-D Kram

2016-01-29 @ 18:29:43
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: mumlan

Ha det så bra under ledigheten.

2016-01-29 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0