NÖDDUSCH!

Hej därute. Idag har jag varit flitig, mina katter har fått sig en ny vidja att leka med och så har jag tvättat kläder.
Medan maskinen var igång så gick jag på affären och handlade lite. För några dagar sedan så blev jag tvungen att dusca Lady för hon var inte bra i magen. Då skrek hon i högan sky medan Lufsen satt på andra sidan dörren och undrade vad det var som hänt med syrran. Det känns så hemskt att behöva utsätta de för dusch när jag vet att de inte vill. Men jag använder ett milt kattschampoo som luktar gott och så fort jag är färdig så lindar jag in vederbörande i en stor badhandduk. Sedan får de slicka sig torr.I början var Lady lite avvaktande mot mig, men innan dagen var över så kom hon till mig och knorrade och ville vara god som vanligt. Idag så ska jag äta mina pannbiffar som jag gjorde igår kväll. Kycklingsoppan blev supergod, den är så enkel att göra . Nu ska jag sätta mig och sy en stund på jultavlan som jag fick av min väninna. Sedan blir det mys framför TV:n resten av kvällen. Hoppas att ni alla får en skön kväll. Ha det så gott. See You!
 
Nybadad.
Nu vänder jag morsan ryggen.
Tur att det finns någon som kan ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: autismspektrummamman.blogg.se

God fortsättning. Själv ligger jag inlagt på sjukhusset sedan 22 dec - 15. Blir här i några dagar till.

2016-01-02 @ 21:06:59
URL: http://autismspektrummamman.blogg.se/
Postat av: Annika

Men usch då. Krya på dig. Kram.

2016-01-02 @ 22:11:43
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0