MYSIG HEMMAKVÄLL!

Hej därute. Idag gick mina broddar sönder på jobbet, så jag har lånat ett par av kommunen som jag ska återställa så fort som jag skaffat mig nya broddar. På morgonen när jag gick till jobbet så fick jag skjuts av en arbetskollega.
Hon såg mig komma gåendes så då stannade hon bilen. Igår kväll frågade hon jag ville ha skjuts hem. Det var ju så kallt. Det tackade jag inte nej till. När jag kom hem så sydde jag lite på tavlan och sedan har jag duschat.
Nu ska jag äta lite chips framför TV:n och dricka gott te. Jag har busat med katterna. Igårkväll när jag hade gått och lagt mig, kom Lufsen till mig och lade sig som en människa i bredd bredvid mig. Sedan låg han och kisade på mig och spann, medan jag strök honom. Det tyckte han var jättemysigt. Mammas Gogubbe. Den andra mysfia ligger i sovrummet någonstans. Slog på TV:n och då var det en ny svensk Hollywoodfru i rutan.
Hon  berättade att hon shoppade varje månad för 162 000 svenska kronor. Det ni. Men jag kan inte säga att jag är avundsjuk. Jag är glad för det jag har. Hon jobbade visst som mäklare. Ha en trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0