MIGRÄN!

Hej därute! Idag sov jag ut jätteläänge på morgonen. Sedan klev jag upp och åt en lyxig frukost, bestående av gott mjukt bröd, babyspenat, stenbitsrom, rödlök och gurka. Vet ni vad, det var jääätegott. Efter att jag gjort lite morgonsysslor så gick jag och handlade på affären. Jag köpte bland annat kycklingfilé, för jag ska ställa mig och göra kycklingsoppa ikväll bland annat. Sedan när jag kom hem kröp jag ner under täcket och såg Ivanhoe. Den filmen såg jag varje nyår från det jag var 14 år och framåt.Jag är ju 45 nu. Problemet har bara varit att jag har drabbats av migrän under dagen. Men jag har tagit 2 panodil och det verkar hjälpa. Det är så skönt att inte behöva åka och jobba när man inte känner sig riktigt kry. Lufsen har legat i soffan och hållt mig sällskap. Nu ska jag fixa biffarna och göra kycklingsoppa som jag kan ta med mig till jobbet. Sedan blir det väl lite ostbågar och läsk till kvällen så det blir varning för mysafton. Hoppas att ni alla får en skön kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en mysig kväll. Hoppas huvudet känns bättre idag

2016-01-02 @ 13:35:42
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: autismspektrummamman.blogg.se

Jag har också migränn. Ett antal år sedan.



2016-01-02 @ 21:28:52
URL: http://autismspektrummamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0