JOBBARHELG!

Hej därute. Hade tänkt börja städa bort julen, men jag orkar inte. Jag känner mig så slut. Var på affären i förmiddags och handlade och sedan när jag gick ner i källaren och bråkade med en kartong som jag satte ihop och tog upp, så kände jag mig totalt slut. Jag orkade ingenting av det jag hade tänkt göra. Så nu så får jag skjuta på det.
Tack Eva för att du kommenterade min blogg, blir glad varje gång du skriver. Jag tackar er andra också som skickar kommentarer. Nu så ska jag lägga mig och vila en stund innan jag ska förbereda inför kvällsjobbet. Jobbar ju helgen, men på måndag ska jag till en släkting som tänker bjuda några stycken på lunch. Det ser jag fram emot.
Ha en fortsatt trevlig dag. Vädret är inte för kallt. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad roligt att du ska till en släkting och äta lunch! Kram

2016-01-10 @ 19:39:06
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0