INTRESSANT FREDAG!

Hej därute. Nu är jag slut. Jobbade först till 12. Sedan gick mamma och jag till Vacker Tass och där köpte jag torrfoder. Solen sken och det kändes allmänt trevligt. Sedan hem och äta lite för att sedan börja gå till Vidars.
Hittade där en bra dammsugare, en Elextrolux med väldigt bra sugförmåga skulle det visa sig. På väg tillbaka från Vidars stannade jag till för att plocka en ny vidja till katterna. Den visade sig vara väldigt seg att få av. Under tiden stod mamma med dramaten och min nyinköpta dammsugare på gångstigen. Då kom det förbi ett gäng med invandrare, som frågade om mamma behövde hjälp. Men det behövde hon inte. Det måste ha sett väldigt komiskt ut när jag stod och slet i vidjan. När vi kom hem så hjälpte mamma mig att ta ner julsakskartongerna och granen.
Och vem tror ni dyker upp vi trappan. Jo då, mycket riktigt, samma granne som kom i trappen när jag tog upp julgranen. Då bekände jag att jag klädde granen samma kväll som den kom upp. Då fick jag veta att hon började julpynta bara några dagar efter mig. Nu ska jag städa färdigt, men orkar inte hänga upp några gardiner ikväll.
Det får bli imorgon, då ska jag även på stan en stund. Här kommer lite bilder. Ha en trevlig kväll. See You!
 
Lady sitter och tittar på Fem myror är fler än Fyra elefanter.
 
Inspektion av dammsugaren. Undrar vad mormor sysslar med.
Bra produkt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0