HUND!

Hej därute. Idag så har det varit - 18 grader kallt ute, så det biter inte lika hårt i kinderna som när det var - 30. 
Idag när jag kom hem från jobbet så värmde jag kyckling och ris. Då ser jag efter en stund hur 2 framtassar och en nos sticker upp vid matbordskanten. Då står Lufsen på bakbenen och spanar in om han kan hitta något gott den lilla filuren. Han ser så söt ut där han står och kikar över bordskanten med framtassarna på bordet. Han tror uppenbarligen att han är en hund. Han vill också väldigt gärna vara med när jag lagar mat och håller till vid diskbänken.Nu så ska jag bara göra de viktigaste sysslorna och sedan ska jag mysa framför TV:n. Igår så såg jag på en film som heter Outbreak- I farozonen. Jag har sett den på Bio när den gick i Luleå.Den handlar om ett dödligt virus som sprider sig till en liten stad i USA: Hörde förresten att de har snökaos just nu där. Ha det så gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt med tv-mys :-D Kram

2016-01-24 @ 13:41:41
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0