FRIA AKTIVITETER!

Hej därute. Hade tänkt sova ut på morgonen, men inte. Vaknade klockan 5 av att jag hörde Lufsen krafsade och höll på med något inne i köket. Till och med Lady var tvungen att gå och titta efter. När jag kom in såg jag att han lyckats peta loss gallret under kylen. Sedan hade han lyckats krypa in med halva kroppen så bara rumpan syntes
under kylen. Då fick jag skruva fast gallret och efter lite gormande fick jag äntligen dit gallret igen. Men han nöjde sig inte med det utan fortsatte inne i toaletten, för jag hade inte stängt igen ena skåpdörren till toalettskåpet. Då satt han i tvättstället och försökte gräva ur det som fanns där inne. Vid det här laget så var jag väldigt klarvaken. Rostade bröd och kokade mig ett ägg som jag ska äta nu. Sedan har jag ägnat mig åt att sy på min tavla. Väldigt mycket faktiskt. Båda katterna har hållt mig sällskap medan jag sytt. Ett tag lade sig Lufsen på rygg och höll ena tassen på min hand som jag sydde med. Idag ska jag kanske gå på stan och inköpa mig varma tumvantar. Det ska ju bli kallt till veckan, nu är det - 12 grader. Hoppas att ni får en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Boel

Vilken buse!

2016-01-03 @ 18:35:56
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0