ÄNTLIGEN LEDIG EFTER HELGEN!

Hej därute, idag så har jag försökt städa undan julen lite här hemma efter jobbet, men det blev ett adrupt slut när jag inte hittade kirschstänger till mina vardagsrumsgardiner. Jag har lyckats förlägga mig på de, men de kommer nog fram till slut. Min lilla Lufsen var inte på toa ett par dagar, så jag ringde min uppfödare och bad om råd.Jag gav honom lite olja i blötfodret så att han skulle få gå på toaletten. var verkligen orolig för honom. Men igår kväll när jag kom hem från jobbet hade han fått sköta magen. Har väl aldrig varit så lycklig över att se lite bajs. Ursäkta skitsnacket.Ikväll så har han varit med mig hela kvällen. Hade köpt hem boxen Fem myror är fler än fyra elefanter. Det kanske verkar lite löjligt, men jag tycker de gjorde så många roliga sketcher och bra musik, så jag slog till.
Har även beställt en kattavla som jag ska börja sy på när jag är färdig med jultavlan.'
 
Ett är då säkert, jag behöver aldrig styrketräna eller använda löpband för att gå ner i vikt. Det kör jag i natura på jobbet.( Jag går mycket alltså). I fredags kom så äntligen dagen då min vaktmästare kom för att se över mina snören till persiennen i köket.Då tyckte han att det ska bytas ut alla snören i alla rummen. Det tackade jag inte nej till. När han ringde på dörren var klockan vid 3 på eftermiddagen, och jag öppnade i nattlinnet. Han såg lite oroad ut, men jag förklarade att jag skulle och jobba om en halvtimme. När han sedan skulle gå ut genom dörren så stod han och småflinade.
Jaja, bor man ensam med två lejon i lägenheten så får människor ta mig som jag är. På fredag så ska jag äntligen gå och köpa mig en dammsugare. Lufsen nyser ibland och verkar tycka det är mycket katthår, men jag försöker hålla undan. Igår när han hade skött magen och jag kom hem från jobbet, så jagade han Lady genom hela lägenheten. Då brukar det flyga katthår. Nu ska jag sätta mig framför TV:n en stund.Ha en skön natt. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0